O mnie

Moje zdjęcie
Alicjoze bo Alicja było zajęte. Dwudziestoletni krojcok, który nie boi się do tego przyznać.

Obserwatorzy

niedziela, 9 października 2016

STYLE CHALLENGE!


Stawiam, że każdy rozumie o co chodzi, ale wytłumaczę tak dla zasady. Otóż drugie słowo znaczy, co za pewne wiecie, wyzwanie. Założę się, że na pewno będąc na YouTube choć raz wpadliście na taki tytuł lub też obejrzeliście jak ktoś postanawia zjeść z trzy banany, a później popić je spritem i ... Wybaczcie, ale na samą myśl mną telepie... Ogólnie nazywa się to sprite and banana challenge, nie każę Wam tego oglądać, tak tylko napisałam.. Wracając! Są challenge głupie i fajne i uważam, że ten który postanowiłam zrobić należy na pewno do tej drugiej grupy.


Ogólnie chodzi w nim o narysowanie siebie lub przez nas wymyślonej postaci stylem innych bajek bądź anime, a że lubię rysować to postanowiłam wreszcie chwycić za ołówek i coś stworzyć. 
Uważam, że jest to niezły trening dla osób, które zajmują się rysowaniem lub po prostu chcą dobrze się bawić - polecam! Może nie miałam przy sobie swoich ołówków, ale ten z Hannah Montaną wystarczył by rozpalić od nowa radość z rysowania. 

Dziś jedynie pokażę Wam pierwsze sześć szkiców, może coś znacie? Lubicie? :)

Tę notkę postanowiłam podzielić na części. Jutro jadę na miasto, więc wezmę ze sobą kochane pudełko z ołówkami i kupię jakieś kartki i jak tylko czas mi na to pozwoli wezmę się za dokończenie tej pracy. Wiem, że w tym wyzwaniu chodzi o szybkie narysowanie wszystkich na raz, ale to stało się tak nagle i stwierdziłam, że nie mogę zostawić tego tak po prostu w brudnopisie. 


Przyznam się szczerze z ręką na sercu, że jak rysowałam to nagle przypomniały mi się początki kiedy to będąc w gimnazjum podczas lekcji zamiast pisać notatki rysowałam jakieś postacie z różnych bajek, a później zawracałam głowę znajomym chcąc usłyszeć ich opinie. Odkąd pamiętam kocham rysować, a najbardziej gdy słucham muzykę i nikt, ani nic mi nie przeszkadza, nie pogadania i nie marudzi. Codziennie żałuję, że zrezygnowałam z kursu rysunku, że nie zawalczyłam, ale tą historię opowiem może następnym razem. 

19 komentarzy:

  1. O! Odlotowe Agentki kiedyś oglądałam :) Ja niestety nie potrafię rysować..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, widać po kresce, że masz wprawioną rękę, jak ja bym chciała umieć rysować... niestety nic z tego, talentu zdecydowanie nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę masz rację, ale raczej nie uważam ze mam wprawiają rękę ;) Co do umiejętności, wystarczy ciągle próbować i się nie zniechęcać :D

      Usuń
  3. Świetna jest wersja Simpsonów :) Szkoda tylko, że to kartka w kratkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz mam białe kartki, wiec niebawem pojawi się (mam nadzieje) lepszy rysunek :)

      Usuń
  4. Fakt, to fajny pomył na rozwój i uwszechstronnienie własnego stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fineasza oglądałam:D fajne wspomnienie :) kurcze ładnie rysujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe wyzwanie. Jestem ciekawa Twojego kursu z rysunku. Ja za czasów gimnazjum i liceum za dużo czasu spędzałam ze znajomymi, a rysowanie przestało być dla mnie czymś powszechnym i ciekawym. Przypomniałam sobie dopiero w klasie maturalnej ze chce iść na architekturę (tzn dopiero się dowiedziałam, że jest wymagane zdanie egzaminu z rysowania). Zaczęłam chodzić na kurs, ale on mi tylko pokazał jakie mam braki. Nigdy nie poszłam na ten egzamin - i tego mogę żałować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobna historie, ale wszystko wyjaśnię następnym razem bo tu bym się strasznie rozpisała ;)

      Usuń
  7. Poszłam najpierw sprawdzić ten filmik na youtube, bo jakoś mnie nie ruszyło to zjedzenie bananów i popicie ich spirtem :D Ja zawsze jajecznicę muszę popić kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten challenge gdzieś w odmętach Youtube i jest całkiem ciekawy :D Sama go nie wykonam, bo mam dwie lewe ręce, ale fajnie się go ogląda. A z tych bajek oglądałam kiedyś połowę, a o jednej w ogóle nie słyszałam XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na historie o kursie rysunku. ;) I poproszę więcej prac, miło się na nie patrzy. ;) Kiedyś sama miałam fazę "chcę ładnie rysować", ale mi niestety brakowało do tego zdolności, więc przeszłam na grafikę komputerową i tam już mi idzie lepiej, całe szczęście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wzięłabym w tym udział, ale wybacz - kompletnie nie umiem rysować. Wszystkie pracę na plastykę robiła mi siostra :D Jestem totalne antytalencie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o Sprite and banana Challenge, ale może to i lepiej...
    "Totally Spies" uwielbiam i akurat to wyzwanie jest bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odlotowe agentki i Fineasz i Ferb oraz Pokemony to moje ulubione kreskówki. Wymyśliłaś fajny challenge, podobają mi się Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ja wymyśliłam challenge, ale nie ukrywam ze kiedyś o podobnej tematyce chciałabym coś stworzyć ;)

      Usuń
  13. ale fajny tag! szkoda, że ja nie mam żadnych talentów plastycznych, ale przypomniałaś mi dzieciństwo tymi odlotowymi agentkami :D

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.