O mnie

Moje zdjęcie
Alicjoze bo Alicja było zajęte. Dwudziestoletni krojcok, który nie boi się do tego przyznać.

Obserwatorzy

środa, 3 sierpnia 2016

CHOLIBKA!

Lepiej późno niż wcale, dziś poruszę temat o ósmej części Harry'ego Pottera! 



Na pewno każdego fana przygód słynnego Harry'ego Pottera ucieszyła nowina kolejnej części, a z racji że również jestem OGROMNĄ FANKĄ tej serii nie mogło zabraknąć w moim blogu wzmianki o tym. 
W Polsce premiera książki jest zapowiedziana na październik 2016 roku, odliczam dni i jestem gotowa by wydać ostatnie pieniądze jakie będę miała w portfelu.
Pomimo, że pytana wcześniej o ósmą część J.K. Rowling zaprzeczała to 31 lipca 2016 roku w jej pięćdziesiąte drugie urodziny jak i trzydzieste szóste samego Harry'ego Pottera odbyła się premiera książki. A wszystko zaczęło się od teatru, gdzie sama prędkość wyprzedanych biletów robi ogromne wrażenie. Przygoda ta miała jedną wielką dramę dla niektórych fanów, a mianowicie czarno-skórna Hermiona. Powiem tak, jestem ogromnie tolerancyjną osobą, ale uważam że skoro w filmie była biało-skórna aktorka to lepiej dla zachowania nadzwyczajnego porządku i ładu można było znaleźć i tam biało-skórną aktorkę. Nagle odniosłam wrażenie, że fani podzielili się na dwie "grupy", jedni to zaakceptowali, a jedni nie. I tak każdy wolałby zobaczyć starą ekipę aktorów z wielkiego ekranu, ale nie wszystko można mieć od razu, wiadomo. 
Gdy delikatnie emocje opadły nagle w internecie pojawiła się plotka, że ma być nowa seria przygód kolejnego pokolenia. Również się ucieszyłam, stwierdziłam że kolejne pokolenie będzie mogło wczuć się w przygody młodych czarodziejów jak my, ale i tak jesteśmy lepsi, mieliśmy samego Harry'ego Pottera! Cóż. Jednak J.K. Rowling prysła nam dwoma palcami przed oczami informując, że ósma część jest definitywnie ostatnią. Szczerze? Uważam, że jednak może coś złamie naszą kochaną pisarkę i myśl o tym, że rozpoczęła coś co raczej warto byłoby skończyć nie da jej spokoju. 


A tymczasem jestem ciekawa czy Wy również będziecie nabywać ósmą część przygód chłopca, a raczej już mężczyzny, który przeżył ;)

32 komentarze:

  1. Ja czytałam tylko trzy pierwsze tomy Harry'ego, ale i tak jestem jego wielką fanką i na pewno muszę zakupić tę książkę! <3

    Kochana, prowadzisz świetnego bloga i na pewno będę zaglądać do ciebie częściej ;)
    Oczywiście, obserwuję twojego bloga <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'LBA #8' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    P.S. Zapraszam do obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i jak najbardziej dodam do obserwowanych!:)

      Usuń
  2. Ten wilczek. Po prawo. Tuliłabym. :d

    Ogólnie serię HP uwielbiam, bo na niej się wychowałam. Pamiętam, kiedy jako krasnal byłam na "Kamieniu filozoficznym" w kinie. Z sześć lat wtedy miałam. :D
    Byłabym zachwycona kontynuacją. Niekoniecznie chodzi tu o tych samych bohaterów, ale o uniwersum, które Rowling stworzyła. W takim magicznym świecie powinno się dziać o wiele więcej ciekawych historii.

    Pozdrawiam cieplutko. :)
    http://pierwsza-strona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się zgadzam! J.K. Rowling wykonała rewelacyjną robotę ;)

      Usuń
  3. Jak na razie przeczytałam tylko pierwszy tom Harry'ego Potter'a, więc daleko mi jeszcze do ósmego ;) (Widziałam za to wszystkie części w postaci filmu) Niemniej jednak jestem bardzo ciekawa kontynuacji tej światowej serii, więc może kiedyś się skuszę ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam powtórnie zajrzeć do książek, osobiście przeczytałam z trzy razy całą serię i nadal nie mam dość :D

      Usuń
  4. Słyszałam o nowym Tomie z harry'ego Pottera
    Choć na razie u mnie w księgarniach nie ma nic.
    Fajny blog , pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarniach kolejna część ma się pojawić w październiku :)

      Usuń
  5. Szczerze powiedziawszy, w książce nie było napisane, jaki kolor skóry ma Hermiona, wiec nie widzę przeszkody w tym, aby w spektaklu była czarnoskóra.
    Książki nie będę kupować, ale zaczaję się na nią w bibliotece :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i również mi nie przeszkadza, ale po prostu przyzwyczaiłam się do Hermiony, która była przedstawiana w filmach i osobiście zawsze czytając książkę wyobrażałam ja sobie biało-skórną. Chociaż i tak najważniejsze jest to, że powstała kolejna część ;)

      Usuń
  6. Jak nie mogłam przejść przez serię Harrego Pottera, tak ostatni szum wokół tej książki sprawia, że mam niepohamowaną ochotę przeczytać ósmą część.. Także czuje, że gdy tylko książka pojawi się u mnie w bibliotece - chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo, że nie czytałam jeszcze to już polecam :D

      Usuń
  7. Jeżeli chodzi o spektakl, to czarnoskóra Hermiona jakoś mi nie przeszkadza. Przynajmniej, dzięki temu zrobiło się jeszcze głośniej ;)
    Co do samej serii Harry'ego- niestety przeczytać udało mi się tylko pierwszą część. Nie wiem, czy na resztę zabrakło mi czasu, czy zwyczajnie dopadł mnie leń... Teraz jednak postanowiłam się zrehabilitować, także trzymaj kciuki :)
    talikaa.blogspot.com --> nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi nie przeszkadza, ale jak już wspominałam w innej odpowiedzi, po prostu się przyzwyczaiłam do przedstawionej na filmach Hermiony i szczerze w książce tez wyobrażałam sobie ja biało-skórną. Nie mniej ważne jest, że J.K. Rowling postanowiła uraczyć nas kolejna częścią :)
      Oczywiście, że będę trzymać kciuki! :D

      Usuń
  8. Ja jestem bardzo podekscytowana tą najnowszą częścią, nie mogę się po prostu jej doczekać, haha, odliczam dni razem z tobą! :D A jak chodzi o czarnoskórą Hermionę, to mi to nie przeszkadza, ale szkoda, że Emma Watson już nie będzie jej grać... Ale trzeba przyznać, że się wokół tej książki dużo dzieje, nie dało się chyba o niej nie usłyszeć :)
    (a tak przy okazji, masz super boga, jeszcze nigdy nie widziałam takiego, w dodatku ten wilk -> extra!)
    Pozdrawiam,

    (za wszystkie obserwacje się z chęcią odwdzięczam)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że już nie zagra chociaż.. Kto wie? Może zaskoczy nas kolejna część ze starymi aktorami :D Hahaha, dobrze wiedzieć że ktoś również odlicza dni do premiery książki w Polsce ;)

      Usuń
  9. Przyznam się szczerze oglądałam tylko jeden odcinek Harrego Pottera, bo jakoś nie przypadł mi do gustu.Nie jestem fanką takiego typu filmów niestety, magia jakoś mnie nie pociąga :)
    Dziękuję za miły komentarz u mnie! :*
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm.. w zasadzie jeszcze pamiętam, jak polowałem na "Insygnia śmierci"... kiedy byłem w 6 klasie podstawówki.
    Tymczasem za rok bronię licencjat. To było już tak dawno, aż nie chce się uwierzyć, że w tym czasie tyle się przeszło. Ale jednak, przeszło się - i się z książek o Potterze wyrosło.
    Ale mimo to zapoluję na tę książkę. Z sentymentu do tamtych lat - bo czasami jednak lubię sobie powspominać.

    No zobaczymy co z tego wszystkiego będzie. Z reguły serie wskrzeszane po ~8 latach rozmieniają swoją wielkość na drobne, ale może jednak będzie inaczej w tym przypadku. W końcu to dalej J.K. Rowling i ten świat późnego dzieciństwa...

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również planuję zakupić tą sztukę, bo przygody Harry'ego darzę wielką miłością. Czarnoskóra Hermiona budzi kontrowersje, moim zdaniem trochę to nie pasuje.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie największą wadą tej książki jest to, że podobno ma być w formie scenariuszu samej sztuki. Oczywiście, chętnie kupię, ale jednak nie nastawiam się na zbyt wiele, żeby się nie rozczarować potem. Trochę "odgrzewany kotlet", trochę czuję, że wydane na siłę, na odczepnego. Wydaje mi się, że to już nie będzie to samo, podobnie jak z powstającymi teraz kolejnymi częściami bajek z dzieciństwa. Obym się myliła i znów na chwilę wróciła do magicznego świata z dzieciństwa! :)
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką Harry'ego Pottera i jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tej serii, ale naprawdę fascynuje mnie to, jak wiele ludzi na całym świecie pokochało tę historię. To naprawdę fenomen, o jaki teraz bardzo trudno. Tylko też mam wrażenie, że teraz to już bardziej jest przedłużane na siłę, skoro autorka wcześniej mówiła, że to już koniec.

    P.S. Szablon niesamowicie przyciąga wzrok, bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam literaturę, ale Harry to nie moje klimaty:) Teraz czytam Wojnę i pokój Tołstoja, bo kocham klasykę. Miło mi, ze mój blog się spodobał, zapraszam częściej:)
    Chciałam zaobserwować, ale nie widzę gdzie mogę to zrobić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie raz wpadnę ;)
      Okna z obserwacjami jest nad okienkiem "O mnie".

      Usuń
  15. Jaki śliczny wilczek obok, zagłaskałabym!
    Ja po Przeklętego Dzieciaka z pewnością nie sięgnę, chyba że mi ktoś sprezentuje. Dla mnie Harry skończył się na 7 tomie i będę udawać, że żadne dodatki tego typu nie istnieją. :D
    /Laura z bloga http://bukowy-dworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy dowiedziałam się o tej książce, strasznie się ucieszyłam! W najbliższym czasie muszę ją przeczytać OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Przedsprzedaż tej powieści bije rekordy. Mam nadzieję, że sprosta naszym oczekiwaniom, bo pewnie przyjdzie mi ją recenzować. Też jestem wielką fanką Harrego :) Myślę, że jeżeli powieść zyska pozytywne opinie, pani Rowling jeszcze w tym temacie coś pociągnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana i jeszcze jedna mała uwaga. Nie złośliwa, ale jak najbardziej koleżeńska - "po fachu" :p Radziłabym zmienić słowo "trylogia" na "seria" (bo piszesz, że jesteś fanką trylogii, a przecież trylogia to trzy części).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki wielkie, może obronie się pisząc, że to był mały wypadek przy pracy ;)

      Usuń
  19. Ja dopiero będę zaznajamiać się z losami Pottera :) jestem ciekawa, czy ta historia trafi do mnie równie mocno, co do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie ostatnio tak mnie coś wzięło na HP i obejrzałam wszystkie filmy. Teraz czas na książki i uzupełnić je o ostatnią ósmą część! :D

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo już nie mogę się doczekać. Aktualnie jestem na etapie Harrego Pottera i komnaty tajemnic, więc trochę mi zajmie przeczytanie wszystkich części, ale nie odpuszczę.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.