O mnie

Moje zdjęcie
Alicjoze bo Alicja było zajęte. Dwudziestoletni krojcok, który nie boi się do tego przyznać.

Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

#muggleproblems

Próba klawiatury.. Raz, dwa, trzy. Próba klawiatury raz, dwa, trzy.. Czy wszyscy potrafią odczytać tekst? Raz, dwa, trzy... Powtarzam, próba klawiatury!

Skoro czytasz ten tekst znaczy, że próba przebiegła pozytywnie i możesz przejść do sedna pierwszego wpisu na tym blogu. 

WITAJ! :)

Tak szczerze to teraz powinnam być w drodze do lekarza, ale postanowiłam zająć się tym wpisem, jutro też jest dzień, a Ojcu powiem, że umówiłam się na jutro. Basta? Basta! 

Od razu wyjaśnię niektórym dlaczego tematyką bloga są "problemy mugoli", a na szablonie znajduję się przepiękny wilk. Podczas czytania artykułu o Harry'm Potterze wpadłam na te dwa słowa i stwierdziłam "Tak! To będzie dobry tytuł!", a co do szablonu. Szukałam go parę godzin i jak zauważyłam ten to od razu się zakochałam!

Tak, to tyle na dziś.

#muggleproblems zaczyna swą działalność dnia 01 SIERPNIA 2016! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS
x x x x x x x.