O mnie

Moje zdjęcie
Alicjoze bo Alicja było zajęte. Dwudziestoletni krojcok, który nie boi się do tego przyznać.

Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2016

31.08 - DZIEŃ BLOGÓW!


Ala! Piszesz dopiero tą notkę o 22?! I jeszcze składasz życzenia?! Ty to masz tupet. 

Tak, tak wiem. Zapomniało mi się, a obiecałam sobie podczas tworzenia bloga, że będę systematyczna.. Jak zwykle rzeczywistość okazała się nieco inna. Koniec użalania się i przechodzę do konkretów!



Na wstępnie zechciałabym zając was moimi skromnymi lecz szczerymi życzeniami.

Życzę samych sukcesów! Przecież na jakiś sposób tworzymy bloga. 
Wielu wiernych czytelników! Ponieważ dla kogoś to przecież wszystko tworzymy ;) 
Nieskończenie wiele pomysłów! Och, niejeden przez to przechodził bóle głowy. 
Dobrej pamięci! Żebyście tak jak ja nie zapominali o wpisach. Polecam orzechy, od dłuższego czasu sama jem.. 
I najważniejsze, byście zawsze cieszyli się pracując nad swoim miejscem w internetowej rzeczywistości. 

Jeśli chodzi o tydzień. Ćwiczyłam i nadal ćwiczę z Melanie Brown, w skrócie Mel B. Wcześniej próbowałam ćwiczyć z Ewą Chodakowską, jednak definitywnie wolę brytyjską trenerkę ;) Usprawiedliwiam się, że z Mel B ćwiczyłam zawsze kiedy próbowałam przejść na dietę i ćwiczenia. 
Uwielbiam ją za jej żywiołowość podczas ćwiczeń, zaraża pozytywną energią i nie traci kontaktu z umierającym morsem (mówię tu o sobie!), który spocony ledwie podnosi nogę. Jedyną rzeczą którą kocham robić po treningu to relaksujący prysznic. Świeżutka i pachnąca kładę się spać pijąc przed snem szklankę wody i chyba każdy wie do czego to później prowadzi.

Dziś niestety krótka notka, wybaczcie ale każdy uczeń domyśla się dlaczegoż uciekam do łóżka. Tak kochani.. JUTRO PIERWSZY DZIEŃ SZKOŁY! Jakże szybko minęły te wakacje, a niedawno przecież dopiero się zaczęły. Och, no nic, kładę się. Przecież muszę wstać rano i ponabijać się z młodszego brata, jak dobrze zacząć szkołę później!



A tak na serio. POWODZENIA! Dajcie z siebie wszystko, oby ten rok szkolny był o wiele lepszy od poprzedniego! Buźka i do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam ćwiczyć z Tiffany. Jest cudowna. ♥
    Dziękuję za życzenia! Nawzajem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczyłam z Mel B. przez jakiś czas i naprawdę widziałam efekty! Także życzę wytrwałości! I to dorzucam do Twoich życzeń, życząc nawzajem i dziękując za nie :*

    A u mnie na blogu czeka na Ciebie niespodzianka! Tak że wpadaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez zdecydowanie wolę Mel B niż Ewę. Jest o wiele sympatyczniejsza, treningi z nią mają więcej energii, przy Ewie nie dość, że było mi bardzo ciężko na początku to na dodatek bardzo się nudziłam przy tym.
    Życzę powodzenia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na posta z niecierpliwością :) Jak tam w szkole? No btw powodzenia w tym roku szkolnym ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) ~Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.